The revelation could be a breakthrough for House Republicans, who are exploring whether Fusion GPS used the dossier, which was later criticized for having inaccurate information on Trump, to feed anti-Trump stories to the press during and after the presidential campaign. The three journalists who were paid by Fusion GPS are known to have reported on “Russia issues relevant to [the committee’s] investigation,” the House Intelligence Committee said in a court filing.

But the recipients’ names, the amounts, and purposes of those payments were either redacted from the documents that Fusion GPS filed to the U.S. District Court for the District of Columbia or were not disclosed.