White House: Flynn did not disclose income from Russian companies

In a financial disclosure form signed by Flynn on March 31, the former White House official listed speaking engagements to Russian entities, including the Kremlin-funded RT TV and Volga-Dnepr Airlines.

The form does not say how much Flynn was paid but the speeches are in a section titled “sources of compensation exceeding $5,000 in a year.”

The speeches were not included in a form that Flynn signed electronically on February 11, which the White House also released on Saturday.

The discrepancy on reporting income linked to Russia could add to Flynn’s legal woes. The retired general, who was forced to resign after only 24 days, is under scrutiny for his contacts with Russian officials in a wider investigation into Russian meddling in the 2016 U.S. presidential election.